رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

دوست دختر

 یه روزی یه مرده نشسته بوده و داشته روزنامه اش رو می خونده که زنش یهو ماهی تابه رو می کوبه تو سرش!  

مرده می گه: برا چی این کار رو کردی؟ 

 زنش جواب می ده: 

 به خاطر این زدمت که تو جیب شلوارت یه تکه کاغذ پیدا کردم که توش اسم جنى (یه دختر) نوشته شده بود… 

 مرده می گه: وقتی هفته پیش برای تماشای مسابقه اسب دوانی رفته بودم اسبی که روش شرط بندی کردم اسمش جنی بود. 

 زنش معذرت خواهی می کنه و می ره به کارای خونه برسه. 

 سه روز بعد، مرد داشت تلویزین تماشا می کرد که زنش این بار با یه قابلمه ی بزرگتر می کوبه تو سرش به طوری که مرده تقریبا بیهوش می شه.  

مرد وقتی به خودش میاد می پرسه این بار برای چی منو زدی؟  

زنش جواب می ده: 

 آخه اسبت زنگ زده بود!!!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
ستوده دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 09:11 http://saba055.blogsky.com

به نظر من خوبش کرد اگر من بودم زنده نمی ذاشتمش سرش را از تنش جدا میکردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد